Innovatief beleefconcept

Beleving toevoegen: levendigheid behouden, leegstand voorkomen en bezoekers spreiden

Verrassen Verbinden Verblijven

Volgende
Vorige

Wij introduceren Tino’s!

Tino’s – The Tiny Experience Series – is een innovatief belevingsconcept om leegstand in winkelgebieden tegen te gaan, de levendigheid ervan te behouden en bezoekers te spreiden over Nederland. Tino’s zijn kleine en betaalbare attracties die relevante beleving toevoegen in leeggekomen winkelpanden en andere beschikbare ruimten, in steden en regio’s. Hierdoor ontstaat een landelijke keten van belevingen, passend bij het DNA en de beleefidentiteit van de stad en de regio. Hiermee sluit het Tino’s concept aan op Perspectief Bestemming Nederland 2030 – de landelijke visie op toerisme in Nederland en wordt dan ook ondersteund door NBTC.

Collect them all!

Door in te spelen op het ‘collect them all’ principe, worden bezoekers aangespoord zich te spreiden over het land. Tino’s fungeren hierbij eigenlijk als de moderne VVV; wat bij ons staat voor Verrassen, Verbinden en Verblijven. Tino’s versterken de lokale economie, want bezoekers willen ook koffiedrinken, eten, slapen, cadeautjes kopen en andere bezienswaardigheden bezoeken. Tino’s concurreren niet met het bestaande aanbod, maar verleiden bezoekers te komen om ze vervolgens te verbinden met de lokale economie. Doet u mee? Neem dan contact op via onderstaand contactformulier!

TINO 38

TINO 41

TINO 04

TINO 12

Meer weten?

Wilt u meer weten over Tino’s en bent u nieuwsgierig naar alle onderstaande 50 Tino’s vul dan uw gegevens in en wij nemen contact met u op!