Tino’s in de media

Het unieke concept van de Tino’s trekt veel aandacht. Zo zijn de tiny experiences al meerdere keren in het nieuws geweest. 

Breda had als eerste Launching Partner de primeur: ‘Het zou mooi zijn als we het bestaande aanbod van Breda kunnen verrijken met deze nieuwe en eigentijdse belevingen. Ook zijn ze zo flexibel dat de Tino binnen een maand verwijderd kan worden wanneer er een ander plan is voor het (winkel)pand dat zij gebruiken,’ aldus Boaz Adank, Wethouder Binnenstad en Economische Zaken. 

Met een lift boven de stad zweven: Breda wil attracties plaatsen in leegstaande winkelpanden

Ook in de negen Hanzesteden worden de Tino’s met open armen ontvangen. Veel gemeenten worstelen met teruglopend winkelpubliek en verwachten met de belevingen meer reuring te creëren in hun steden.  

Lokken deze ‘belevingsattracties’ weer publiek naar onze Hanzesteden?

Bij de nieuwste Launching Partner, Baarn, zullen vier Tino’s gerealiseerd worden. Deze moeten het bezoek aan het centrum nóg leuker maken en voor meer leven in de brouwerij zorgen. 

Baarn krijgt landelijke primeur met ’experiences’ in leegstaande winkelpanden; Stap binnen in het Baarn van 400 jaar geleden, of vlieg virtueel met een ballon over het dorp

Meer lezen over de Tino’s? 

Samenwerken aan een dynamische binnenstad

Breda gaat leegstaande winkelpanden vullen met ‘Tino’s’

Tino’s moeten de reuring van de Hanze terugbrengen

Terug naar Boven